Vrácení zboží

Potřebujete doplnit informace nebo poradit s výběrem? Neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme a poradíme, stačí nám napsat e-mail na [email protected].

Vrácení zboží při odstoupení od smlouvy

  • V souladu se zákonem o zásilkovém prodeji máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od okamžiku, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezmete zboží. V Sexujte.cz Vám zboží vyměníme až do 15 dnů!
  • Pokud se v této lhůtě rozhodnete pro odstoupení, prosíme Vás o dodržení níže uvedených specifických podmínek:
    • kontaktujte nás emailem, nebo telefonicky s tím, že žádáte odstoupení od smlouvy, uveďte číslo objednávky - stejně tak i datum, kdy Vám byla objednávka doručena
    • v případě, že si přejete vrátit peníze - poprosíme Vás o číslo Vašeho bankovního účtu
    • pokud si přejete zboží vyměnit za jiné z naší nabídky, nezapomeňte uvést, o jaké zboží máte zájem
    • budeme rádi, když nám napíšete i důvod odstoupení od smlouvy - i díky Vám se nám daří neustále zlepšovat naše služby
    • zboží musí být v původním, nepoškozeném obalu a nesmí být použito nebo poškozeno
    • zboží musí být kompletní včetně příslušenství, záručního listu, návodu, atd.
    • zboží musí být dobře zabaleno, aby bylo schopné dalšího prodeje, zboží, které nám přijde poškozené, nepřevezmeme
    • prosíme Vás, abyste nám spolu se zbožím zaslal/a kopii dokladu o koupi (fakturu)
  • Pro účel odstoupení od smlouvy můžete použít vzorový formulář, který je k dispozici zde.
  • Prosíme, abyste zboží zaslal/a doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu. Prosíme Vás, abyste neposílal/a zboží na dobírku, nebude přijato.
  • Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží a náklady na doručení zboží k Vám zašleme nejpozději do 7 pracovních dnů po doručení vráceného zboží zpět na naši adresu, nebo po předložení dokladu prokazujícího zaslání zboží zpět.
  • V případě, že jste si zvolili jiný druh doručení, jako je nejlevnější běžný způsob doručování, který nabízíme, budou Vám vráceny pouze náklady za tento způsob doručení. Náklady na vrácení zboží hradíte Vy.
  • V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpátky.

Vrácení zboží při reklamaci

  • V případě reklamace se prosím obraťte na [email protected]. Ke každé reklamaci přistupujeme individuálně a zákazníkům se snažíme vyjít vstříc.
  • Reklamace se řídí Občanským zákoníkem ČR. Záruční lhůta na veškeré prodávané zboží je 24 měsíců.
  • Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně po jeho převzetí. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese přepravce.
  • Reklamaci mechanického poškození výrobku, které nebylo zjevné při převzetí zásilky, je nutné uplatnit okamžitě po jeho odhalení, tj. ihned po prvním použití výrobku.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich částí) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku tedy není možné považovat za vadu a nedá se ani reklamovat.
  • V případě výměny zboží za jinou velikost zaplatí kupující pouze manipulační poplatek - zákazník zaplatí náklady na vrácení zboží prodávajícímu a zároveň prodávajícímu zaplatí náklady spojené s odesláním zboží kupujícímu.
  • Důvody, pro které se může stát, že reklamaci neakceptujeme:
    • zboží nepřišlo v původním 100% stavu, bylo poškozeno
    • na zboží jsou viditelné známky používání
    • zboží bylo poškozeno vlastním neopatrným zacházením, neodborným zásahem
    • zboží bylo poškozeno živly jako je voda, oheň, elektrický výboj a podobně
    • z hygienických důvodů není možné uznat reklamace oblečení s dildy na vnitřní straně, nafukovacích panen, vibrátorů, spodního prádla a dalších
    • také není možné reklamovat zboží spotřebního charakteru - gely, oleje, čistící prostředky, kondomy atd.
  • Prosíme, abyste reklamované zboží zaslal/a na naši adresu doporučeně a pojištěné, protože neručíme za jeho případnou ztrátu. Neposílejte nám prosím zboží na dobírku, nebude přijato.
  • Kupující - spotřebitelé jsou oprávněni na řešení svých sporů použít platformu řešení sporů online, a to v jazyce, který si zvolí. Kupující - spotřebitel může na alternativní řešení svého sporu využít platformu řešení sporů online, která je dostupná na webových stránkách https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupující - spotřebitel při předkládání podání platformě řešení sporů online vyplní elektronický formulář stížnosti. Informace, které předloží, musí být dostatečné k určení příslušného subjektu alternativního řešení sporů online. Kupující - spotřebitel může přiložit dokumenty na podporu své stížnosti.

Získejte informace o slevách a novinkách
přednostně na Váš e-mail