Časté otázky

Potřebujete s něčím pomoci? Zkuste najít svou odpověď mezi odpověďmi na nejčastěji pokládané dotazy uveřejněné na této stránce. Pokud odpověď nenajdete, neváhejte nás kontaktovat na [email protected].

Objednávka a platba

  • Jak zboží objednat?

    Zboží si můžete objednat kdykoliv přes e-shop - jednoduše jej vložíte do košíku a budete pokračovat podle pokynů na příslušné stránce.

  • Co když se nemůžu rozhodnout?

    Máme mnoho různých produktů, a proto je nám jasné, že je mnohdy těžké se rozhodnout pro konkrétní zboží. Stačí nám napsat email na [email protected] a popsat, o jaký sortiment máte zájem, rádi Vám s výběrem poradíme.

  • Jak uplatním slevový kupón?

    Slevový kupón jednoduše zadáte při Vaší další objednávce na této stránce, nebo během vytváření objednávky do kolonky k tomu určené - v košíku stačí kliknout na "Mám slevový kupón".

  • Musím se při nákupu registrovat?

    Snažíme se maximálně dbát o Vaši diskrétnost, a proto nejsou zapotřebí žádné registrace. Stačí nám adresa a kontaktní údaje pro doručení zásilky – to je vše.

  • Jaké jsou ceny poštovného?

    Pokud za zboží zaplatíte předem, je poštovné zcela zdarma. V případě, že preferujete možnost zboží zaplatit až při převzetí od kurýra, uhradíte za poštovné částku ve výši 120 Kč.

  • Jak mohu za zboží zaplatit?

    Za zboží můžete zaplatit převodem přes internetbanking, převodem v bance nebo přímo vkladem na náš účet. Samozřejmě zasíláme i na dobírku - zaplatit tedy můžete přímo kurýrovi při převzetí zásilky.

  • Omylem jsem zaplatil/a platbu se špatným variabilním symbolem. Co teď?

    Pokud název majitele účtu, ze kterého jste platili, odpovídá jménu zadanému při objednávce a zároveň jste zaplatili správnou částku, neměl by to být problém. V každém případě nejlepší bude, když nás ihned kontaktujete e-mailem, abychom platbu správně přiřadili k objednávce. Pokud platbu neumíme identifikovat, během pár dní ji vrátíme na účet, ze kterého nám přišla.

Dodání zboží

  • Jakým způsobem zboží zasíláte?

    Produkty doručujeme prostřednictvím kurýrní společnosti PPL. Po odeslání zboží Vám zašleme číslo zásilky, abyste ji mohli sledovat přímo na stránce PPL.

  • Co znamená "diskrétní balení"?

    Protože je u nás diskrétnost zákazníků na prvním místě, zásilky balíme tak, aby se při přepravě nepoškodily - do kvalitních kartónových krabic. Jako odesílatel je uvedena společnost IPsystems s. r. o. z Bratislavy, na balíku nenajdete žádné jiné označení odesílatele, sexshopu nebo druhu zboží.

  • Je možné si balíček vyzvednout i osobně?

    Snažíme se vytvořit jeden z nejlepších internetových sexshopů. Zatím nemáme v zájmu otevírat fyzický obchod, a tedy zatím zboží doručujeme pouze prostřednictvím kurýra PPL. Pokud je pro Vás problém převzetí od kurýra (např. nejste často doma), stačí se s kurýrem domluvit, aby zásilku uložil na jednom z PPL ParcelShopů ve Vašem okolí a později si ji tam můžete pohodlně vyzvednout.

  • Jak dlouho potrvá, než mi přijde zboží?

    Pokud objednané zboží máme skladem, odešleme Vám ho nejpozději následující pracovní den. Zboží, které na skladě není, objednáváme několikrát týdně od našich dodavatelů. Většina zboží je dostupná do 7 dnů od Vaší objednávky. Občas se však stane, že zboží nemá k dispozici ani dodavatel - z tohoto důvodu udáváme dobu odeslání max. 28 dní. Jakmile je zboží u kurýra, je obvykle doručeno do jednoho, maximálně do dvou pracovních dnů.

  • Zásilka jeví známky poškození. Co s tím?

    Pokud je balík viditelně poškozen už v době, kdy Vám ho kurýr doručuje, doporučujeme zásilku vůbec nepřebírat, nebo spolu s kurýrem sepsat zápis o škodě.

Zboží a reklamace

  • Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

    Samozřejmě, jako zákazník máte právo odstoupit od smlouvy do 15 dní od okamžiku, kdy jste zboží převzal/a. Od smlouvy můžete odstoupit bez udání důvodu - budeme však rádi, pokud nám ho napíšete, ať víme, co bychom měli příště udělat lépe, nebo jinak.

  • Produkt nesplňuje moje představy. Můžu ho vrátit?

    Pokud jste zjistil/a, že Vám zboží nevyhovuje a je nepoužité, můžete jej do 15 dnů od převzetí vrátit. Jednoduše nás kontaktujte na [email protected] a my Vám produkt rádi vyměníme za takový, který bude splňovat Vaše představy na 100%.

  • Hračka nefunguje. Co teď?

    Doporučujeme v hračce vyměnit baterie za nové, nebo hračku nabít. Pokud není problém v "elektřině", kontaktujte nás, abychom Vám zboží opravili, nebo vyměnili.

  • Kam zboží poslat, když ho chci vrátit, nebo reklamovat?

    Zboží, které Vám nevyhovuje, nebo ho reklamujete, zašlete na naši adresu - IPsystems s. r. o., Starorímska 14, 851 10 Bratislava, Slovenská republika.

Ostatní

  • Plánuji na Vašem e-shopu nakupovat častěji / mám v úmyslu udělat větší objednávku najednou - poskytnete mi nějakou slevu?

    To víte, že ano! Ke každé objednávce nad 250 Kč od nás získáte slevový kupón, který můžete použít na další nákup. Pokud u nás jednorázově nakoupíte zboží v hodnotě nad 10 000 Kč, získáte na něj okamžitou slevu ve výši 20%. Detaily našeho věrnostního programu najdete na samostatné stránce.

  • Jak získám přehled o novinkách a akcích?

    Není nic jednoduššího, než zadat Vaši e-mailovou adresu do políčka níže, aby Vám neunikly žádné slevy ani novinky - budeme Vás o nich informovat prostřednictvím newsletterů.

  • Můžu si u Vás objednat i zboží, které prozatím nemáte v nabídce?

    Zboží objednáváme z největších evropských velkoskladů s erotickým sortimentem. Kromě těchto produktů kupujeme také přímo u výrobců a dovážíme z Asie i USA. Snažíme se mít co nejširší sortiment produktů z řad českých a slovenských sexshopů. Pokud Vám i přesto v naší nabídce něco chybí, napište nám - my prověříme, zda jsme schopni daný produkt sehnat.

Získejte informace o slevách a novinkách
přednostně na Váš e-mail