Obchodní podmínky

Pro zjištění informací ohledně cen a dodacích podmínek do Slovenské republiky nás prosím navštivte na https://www.sexujte.sk.

Zákazník odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že se jimi bude řídit.

DODACÍ PODMÍNKY

  • Produkty zakoupené v obchodě Sexujte.cz dodáváme pouze v rámci České republiky, a to po předchozí úhradě platby na účet, nebo na dobírku. Doručujeme prostřednictvím kurýrní společnosti PPL. Osobní odběr zboží není možný. Nejsme kamenná prodejna, ale internetový obchod.
  • Zásilka bude doručena v diskrétním balení a jako odesílatel bude uvedena společnost IPsystems s. r. o. z Bratislavy. Nemusíte se tedy bát, že se někdo dozví, co jste si objednali.
  • Při platbě formou dobírky k objednávce účtujeme poštovné ve výši 120 Kč.
  • Při platbě předem poštovné hradíme za Vás!
  • S objednaným zbožím obdržíte i fakturu - daňový doklad.
  • Průměrná lhůta expedice objednávky se pohybuje v rozmezí 5-28 dní – k tomu je nutné přičíst čas potřebný na doručení. Ten se pohybuje mezi 2-3 dny.
  • V případě objednání zboží, které je na skladě, proběhne expedice nejpozději následující pracovní den. Zboží, které není na skladě, objednáváme od našich dodavatelů několikrát za týden.
  • Většina zboží je dostupná do 7 dní od Vaší objednávky. Občas se však stane, že zboží nemá k dispozici ani dodavatel - z tohoto důvodu udáváme dobu expedice max. 28 dní.
  • Zákazník má možnost sledovat stav své objednávky on-line 24 hodin denně prostřednictvím adresy: http://www.sexujte.cz/sledovani-objednavky

PLATEBNÍ PODMÍNKY

  • Všechny ceny jsou konečné - uvedené včetně DPH! Jsme plátci DPH.
  • Zboží je možné zaplatit převodem nebo vkladem na účet provozovatele obchodu.
  • Informace o čísle účtu se Vám zobrazí po uskutečnění objednávky, rovněž ho obdržíte emailem. To stejné platí i o konstantním a variabilním symbolu objednávky.
  • Při výběru způsobu doručení na dobírku zboží zaplatíte až při přebírání zásilky. Způsob platby dobírkou je možný pouze s dodací adresou na území ČR.
  • Při výběru některého zboží z našeho sortimentu je možná platba pouze předem, případně vyžadujeme platbu zálohy. Jedná se zejména o zboží, které dovážíme z USA, případně zboží vysoké hodnoty.

OVĚŘOVÁNÍ OBJEDNÁVEK

  • Každá objednávka je před odesláním ověřovaná telefonicky, nebo emailem. Prosíme Vás, abyste uváděl/a správné kontaktní údaje, předejdete tak problémům s ověřením objednávky.
  • Správný email i telefonní číslo nám umožní kontaktovat Vás při jakýchkoli nesrovnalostech, nebo v případě, že budeme mít jakékoli nejasnosti během vybavování objednávky k Vaší maximální spokojenosti.
  • Pokud od nás v průběhu 10-15 minut po zadání objednávky neobdržíte email s potvrzením objednávky, prosíme, abyste se podíval/a, zda email nebyl označen jako spam, a nebyl tím pádem přesunut k nevyžádané poště.
  • V případě, že neobdržíte potvrzovací email, nebo email s platebními údaji, prosíme Vás, abyste nás kontaktoval/a na [email protected].
  • Pokud nedojde k porušení podmínek dohodnutých v čase potvrzení, je potvrzená objednávka považována za závaznou pro obě strany. Za podmínky se považují zejména obsah objednávky, cena za zboží, způsob a lhůta expedice zboží.

STORNO OBJEDNÁVEK

  • Svou objednávku můžete stornovat odesláním emailu na [email protected], nebo odpovědí na potvrzovací email od nás (prosíme, abyste uvedl/a text "storno objednávky").
  • Nezapomeňte však uvést číslo objednávky, kterou hodláte stornovat. Budeme rádi, když nám uvedete důvod, proč jste se takto rozhodl/a - i díky Vám se nám daří zlepšovat naše služby.
  • Po potvrzení objednávky je možné objednávku stornovat pouze v případě, že prodávající nesplní dohodnuté podmínky dodání.
  • V případě stornování potvrzené objednávky kupujícím je prodávající oprávněn uplatnit právo na náhradu škody vzniklou tímto jednáním. Jedná se hlavně o případy, kdy bylo nutné zboží obstarat na přání zákazníka.
  • Storno poplatek se může vyšplhat až do výše 50% z celkové ceny zboží.
  • Prodávající si vyhrazuje právo stornovat objednávku v případě, že nedošlo k jejímu potvrzení, nebo zaplacení ve lhůtě 14 dní od jejího uskutečnění. Prodávající se však zavazuje kontaktovat kupujícího emailem nebo telefonicky v průběhu této lhůty tak, aby k tomuto nedošlo. Také se může stát, že objednané zboží nebude možné dodat. Této situaci se snažíme v maximální možné míře předejít. V případě, že tato situace nastane, bude prodávající neodkladně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.
  • Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží nebo pokud výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží dohodnutého ve smlouvě přerušil výrobu nebo provedl takové závažné změny, které znemožnily realizaci splnění povinností prodávajícího vyplývajících ze smlouvy nebo z důvodů vyšší moci nebo pokud ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze od něj spravedlivě požadovat, není schopen dodat zboží kupujícímu ve lhůtě určené těmito všeobecnými obchodními podmínkami nebo v ceně, která je v internetovém obchodě uvedena. Prodávající je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího a vrátit mu již zaplacenou zálohu za zboží dohodnutou ve smlouvě ve lhůtě do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy, a to převodem na účet určený kupujícím.
  • Za bezdůvodné storno je automaticky považována taková objednávka, kterou doručovací společnost vrátí prodávajícímu s tím, že ji zákazník nepřevzal v úložní době, její převzetí odmítl, zásilku nebylo možné doručit z jiných důvodů, např. neoznačený zvonek, a podobně. V tomto případě bude zákazníkovi účtován stornovací poplatek ve výši 50% z ceny objednaného zboží, nejméně však 300,- Kč.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  • V souladu se zákonem o zásilkovém prodeji máte jako zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od okamžiku, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezmete zboží. V Sexujte.cz Vám zboží vyměníme až do 15 dnů!
  • Pokud se v této lhůtě rozhodnete pro odstoupení, prosíme Vás o dodržení níže uvedených specifických podmínek:
    • kontaktujte nás emailem, nebo telefonicky s tím, že žádáte odstoupení od smlouvy, uveďte číslo objednávky - stejně tak i datum, kdy Vám byla objednávka doručena
    • v případě, že si přejete vrátit peníze - poprosíme Vás o číslo Vašeho bankovního účtu
    • pokud si přejete zboží vyměnit za jiné z naší nabídky, nezapomeňte uvést, o jaké zboží máte zájem
    • budeme rádi, když nám napíšete i důvod odstoupení od smlouvy - i díky Vám se nám daří neustále zlepšovat naše služby
    • zboží musí být v původním, nepoškozeném obalu a nesmí být použito nebo poškozeno
    • zboží musí být kompletní včetně příslušenství, záručního listu, návodu, atd.
    • zboží musí být dobře zabaleno, aby bylo schopné dalšího prodeje, zboží, které nám přijde poškozené, nepřevezmeme
    • prosíme Vás, abyste nám spolu se zbožím zaslal/a kopii dokladu o koupi (fakturu)
  • Pro účel odstoupení od smlouvy můžete použít vzorový formulář, který je k dispozici zde.
  • Prosíme, abyste zboží zaslal/a doporučeně a pojištěné, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu. Prosíme Vás, abyste neposílal/a zboží na dobírku, nebude přijato.
  • Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží a náklady na doručení zboží k Vám zašleme nejpozději do 7 pracovních dnů po doručení vráceného zboží zpět na naši adresu, nebo po předložení dokladu prokazujícího zaslání zboží zpět.
  • V případě, že jste si zvolili jiný druh doručení, jako je nejlevnější běžný způsob doručování, který nabízíme, budou Vám vráceny pouze náklady za tento způsob doručení. Náklady na vrácení zboží hradíte Vy.
  • V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpátky.

REKLAMACE ZBOŽÍ

  • V případě reklamace se prosím obraťte na [email protected]. Ke každé reklamaci přistupujeme individuálně a zákazníkům se snažíme vyjít vstříc.
  • Reklamace se řídí Občanským zákoníkem ČR. Záruční lhůta na veškeré prodávané zboží je 24 měsíců.
  • Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně po jeho převzetí. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese přepravce.
  • Reklamaci mechanického poškození výrobku, které nebylo zjevné při převzetí zásilky, je nutné uplatnit okamžitě po jeho odhalení, tj. ihned po prvním použití výrobku.
  • Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich částí) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku tedy není možné považovat za vadu a nedá se ani reklamovat.
  • V případě výměny zboží za jinou velikost zaplatí kupující pouze manipulační poplatek - zákazník zaplatí náklady na vrácení zboží prodávajícímu a zároveň prodávajícímu zaplatí náklady spojené s odesláním zboží kupujícímu.
  • Důvody, pro které se může stát, že reklamaci neakceptujeme:
    • zboží nepřišlo v původním 100% stavu, bylo poškozeno
    • na zboží jsou viditelné známky používání
    • zboží bylo poškozeno vlastním neopatrným zacházením, neodborným zásahem
    • zboží bylo poškozeno živly jako je voda, oheň, elektrický výboj a podobně
    • z hygienických důvodů není možné uznat reklamace oblečení s dildy na vnitřní straně, nafukovacích panen, vibrátorů, spodního prádla a dalších
    • také není možné reklamovat zboží spotřebního charakteru - gely, oleje, čistící prostředky, kondomy atd.
  • Prosíme, abyste reklamované zboží zaslal/a na naši adresu doporučeně a pojištěné, protože neručíme za jeho případnou ztrátu. Neposílejte nám prosím zboží na dobírku, nebude přijato.
  • Kupující - spotřebitelé jsou oprávněni na řešení svých sporů použít platformu řešení sporů online, a to v jazyce, který si zvolí. Kupující - spotřebitel může na alternativní řešení svého sporu využít platformu řešení sporů online, která je dostupná na webových stránkách https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupující - spotřebitel při předkládání podání platformě řešení sporů online vyplní elektronický formulář stížnosti. Informace, které předloží, musí být dostatečné k určení příslušného subjektu alternativního řešení sporů online. Kupující - spotřebitel může přiložit dokumenty na podporu své stížnosti.
  • Pokud si Kupující nevyzvedne vyřízenou reklamaci do 30 dnů od obdržení oznámení o jejím vyřízení, bude Kupujícímu účtováno skladné ve výši 50,- Kč za každý započatý den od uplynutí výše uvedené lhůty. O vyřízení reklamace bude Kupující vždy informován oznámením zaslaným některým z komunikačních prostředků. Pokud si Kupující zboží nevyzvedne do doby, kdy výše skladného převýší cenu reklamovaného zboží, vyhrazujeme si právo zboží prodat a výtěžek použít na úhradu skladného.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

 

Obchodní podmínky v tomto znění vstupují v platnost 25. května 2018.

Získejte informace o slevách a novinkách
přednostně na Váš e-mail